Gösterilen sonuçlar: 1 ile 2 ve 2

  1. #1
    Süper Moderatör
    Üyelik tarihi
    Jul 2013
    Mesajlar
    40
    Tecrübe Puanı
    0

    Başlangıç Seviyesindeki Sporcuların Protein İhtiyacı

    Başlangıç seviye vücut geliştirme antrenmanları yapan bireyler (0-6 ay) sağlıklı ve kaliteli kas gelişimi için, beslenme programlarını özellikle günlük protein ihtiyaçlarını besinler yoluyla karşılayacak şekilde düzenlenmelidir. Başlangıç seviyesindeki sporcuların günlük ortalama protein ihtiyacı, vücut ağırlığıyla 1,2 - 1,5 arasında katsayılardan uygun olanının çarpılmasıyla ortalama olarak hesaplanabilir. Bu ihtiyaç, tüketilen kırmızı et, balık, tavuk (her biri 150-175 gramlık porsiyonlar şeklinde), yumurta beyazı (günlük ortalama 3-4 adet), peynir (lor), süt (yarım yağlı), yoğurt gibi protein oranı yüksek besinler yoluyla karşılanabilir. Antrenmanlar sırasındaki enerji ihtiyacı için bu programa mutlaka haşlanmış patates, pirinç, bulgur, tahıllı ekmekler, kuru baklagiller gibi kaliteli karbonhidrat kaynakları eklenmelidir. Ayrıca kas sistemini sürekli beslemek için besin değeri yüksek, kaliteli besinler içeren ara öğünler de eklenmelidir. Başlangıç seviyesinde, kişinin beslenme programı yukarıda önerilen şekilde düzenlendiğinde sporcu gıdası kullanımına ihtiyaç duyulmaz.

  2. #2
    Junior Member
    Üyelik tarihi
    Dec 2014
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0
    merhabalar, 2 senelık bır aradan sonra 1 aydır calısmaya basladım. Protein tozu kullanmam için erken mi değil mi? eger problem yok baslayabılırsın dıyorsanız hangısınden baslamak gerekıyor.

Benzer Konular

  1. Antrenman Seviyesine Göre Amino Asit İhtiyacı
    By Crisscross in forum Amino Asitler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08-02-2013, 05:16 PM

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

SEO by vBSEO 3.6.0 RC 2